Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok upravuje postup pri vybavovaní reklamácie.
Tetovacie štúdio Zu Tattoo (obchodné meno: Zuzana Boldišová Tattoo, IČO: 50775561, DIČ: 1080429603, so sídlom Kamanová 137, 95612) – prevádzka, ktorá poskytuje kozmetické služby a služby súvisiace so skrášľovaním tela musí mať platné živnostenské oprávnenie.
Prevádzka sa zaväzuje:
a) vykonávať svoje služby len s odborne vyškoleným personálom, ktorý vlastní príslušné oprávnenie na výkon svojej profesie.
b) vykonávať požadovanú službu zodpovedne podľa správnych technologických postupov prislúchajúcich konkrétnemu pracovnému úkonu a to s materiálmi, ktoré neprekročili dobu záruky a s výrobkami podliehajúcimi normám EÚ.
c) zákazník bol pred úkonom oboznámený s kontraindikáciami a následnou domácou starostlivosťou po ošetrení.
Všeobecné ustanovenia:
Pracovník prevádzky je zodpovedný predovšetkým za to, aby poskytovaná služba spĺňala požiadavky zákazníka.
Pracovník prevádzky má zákazníkovi kvalifikovane poradiť pri nevhodnosti požiadaviek a pokynov.
Pracovník prevádzky je povinný zabezpečovať hygienické podmienky pri poskytovaní služby.
Podmienky pre uplatnenie reklamácie:
Pracovník prevádzky je zodpovedný za kvalitu svojej práce ale aj za chybu, ktorá sa vyskytne u zákazníka neskôr. Službu je potrebné reklamovať bez zbytočného odkladu, najlepšie ihneď ako zákazník zistí chybu, v zložitých prípadoch do 10 pracovných dní. Zákazník si vykonanú službu dôkladne prezrie pred zaplatením. Zaplatením za službu sa vzdáva nároku na reklamáciu estetického vzhľadu služby. Pracovník prevádzky je povinný pri uplatnení reklamácie vydať zákazníkovi potvrdenie. Vybavenie reklamácie zo zákona nesmie trvať dlhšie ako 30 dní.
Pracovník prevádzky je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru na nazretie. Evidencia musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie a spôsobe vybavenia reklamácie.
Peniaze za darčekové poukážky sa nedajú vrátiť. Poukážka platí len do dátumu, ktorý je uvedený na poukážke.
Rezervačný poplatok za termín je nevratný v prípade:
a) ak sa zákazník nedostaví na dohodnutý termín bez toho, aby to nahlásil min. 48h pred termínom.
b) ak zákazník zmení námet dohodnutého tetovania, príp. dohodnutú dĺžku sedenia, bez toho, aby to nahlásil min. 48h pred termínom.
Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok platí v tetovacom štúdiu Zu Tattoo (obchodné meno Zuzana Boldišová Tattoo, sídlo Kamanová 137, 956 12 Kamanová), prevádzka Ružová 99, 949 01 Nitra a nadobúda platnosť a účinnosť 1.7.2024.
V Nitre 1.7.2024
Alternatívny spôsob riešenia sporov
Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: info@zutattoo.sk
Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
- ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
- ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo
možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
Celé riešenie sporu by malo byť ukončené do 90 dní od začatia. V zložitejších prípadoch môže byť táto lehota predĺžená o 30 dní, a to aj opakovane.
Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.